دوستان مگه میشه کاشت ناخن کرد تو بارداری؟؟🧐

۹ پاسخ

جدیدا دکترا میگن عیب نداره
هم رنگ مو هم کاشت ناخن
من که نه وقتشو دارم نه اعصابشو نه علاقه شو😂

والا ضرر داره ولی اینجور که فهمیدم اکثر خانوما براشون مهم نیست

من میزنم وقت ترمیمم رسیده

من بعد ماه سوم بارداری زدم هم دست هم پا

منک میزنم مشکلی نداره

من که نزدم
دکتر گفت ماه آخر میشه رنگ و دکلره کرد

بله من دارم

منم ناخن فقط درست میکنم اما دیر ب دیرتر میرم😅 هرچند بچه بدنیا بیاد باید کوتاه ترش کرد ناخنارو من مدل کاور انجام میدم کاشت برای کسایی ک ناخن ندارنه

من داشتم همچنان دارم😐بی ناخن واقعا نمیتونم .

سوال های مرتبط

مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلارزکوچولو مامان دلارزکوچولو روزهای ابتدایی تولد