۹ پاسخ

دیگه صبر همه تموم شده😂😂😂

خوش بگذره من ک هشت ماهه ندارم

ژل روان کننده بر پایه اب و کاندوم فراموش نشه

اگر طبیعی بودی ویزیت برو دکتر ببینه وضعیتت چطوره

طبیعی یا سز بودی؟منکه تو ۲۵ روز خیلی آروم داشتم

عزیزم ۴۰ روز بشه برای خودت بهتره
الان ممکنه عفونت وارد رحمت بشه برات دردسر درست کنه

بااحتیاط فراوان اگ دردوخونریزی نداری باعنایت به خداوند متعال شروع کن😂

کرم از خود درخته😅
امتحان کن تونستی اوکیه. ولی نزنید رو کانال خشن
اروم و اهسته 🤌

تا ۴۰ صبر کن زخمات خوب شن🤣

سوال های مرتبط