هرروز صبح الو از نوع بخارا خیس کرده از شب قبل با ابش بخور
ولی منم ۳۰ هستم هم دکترم هم پزشک سونوگرافی گفتن نیاز به س کلاژ نیست
صبحا ناشتا آب گرم
و انجیر بخیسون تو آب بمونه بعد بخور
برا منم انتی ۳۰ بود با شیاف رفت بالا الان ۳۷ هستم 😐
بهتر ک سرکلاژ کردی سرویکس میره بالاتر خیالت راحت میشه
دکتر من گفت زیر ۳۰ سرکلاژ،چرا شمارو سرکلاژ کردن؟دلیل خاصی داشت؟
کاهو. کمی روغن زیتون. انحیرو آلوی خیس شده.
روغن زیتون بریز روی سالاد بخور
سلام جانم با این طول سرویکس چرا سرکلاژ شدین؟ سابقه سقط یا زایمان زودرس دارید؟
شربت منیزیم هیدورکساید
گلابی آلو انجیر خشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.