من انجام دادم چهارشنبه گذشته ولی لکه و خونریزی نداشتم خیلی
تقریبا ۹۰ درصد روز رو میخوابم هی پامیشم تو خونه یه قدم میزنم یا برا غذا میشینم سعی میکنم حرکت نکنم
عزیزم عادیه من تا یک هفته خون ابه داشتم
سلام من برای دخترم سرکلاژ کردم وباید تا آخر زایمان استراحت داشته باشی نه استراحت مطلق اما یکم در حد هر یکی دوساعت 5 دقیقه پیاده روی میکردم وخیلی کار نمیکردم فقط کارهای سبک وگرنه ضرر داره ماههای آخرم کلا استراحت مطلق بودم و زنم هم خیلی زیاد شده بود اگه استراحت نکنی بچه زود رس به دنیا میاد
چرا پس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.