۳ پاسخ

دقیقا منم همینجوری شدم ویروسه انگار گلوم درد نداشت اما باید توی شب آب میخوردم تا خوب بشه تازه بشه ببخشید وقتی خلطی بشه خوب میشی

سلام عزیزم آب نمک قرقره کن اگه بهتر نشدی برو دکتر
تازگیا سر دلت نمیسوزه یا ترش نکردی از رفلاکس معده ت نیست؟؟

منم همینجوری دائم سرفه میزنم

سوال های مرتبط