پماد بی حسی میزنن اونموقع درد نداره بعدش یکممیسوزه چون باید مرتب چرب کنی و پوستشو بدی عقب خودت.پسر بزگم دکتر باز کرد دومیمو خودم بلد بودم نزاشتم بچسپه
نترس فقط جای میبری حتما بگو پماد بیحسی بزنه بزنه اصلا درد نداره اگه گفت نمیزنم نزار جدا کنه حتما بپرس و بگو بزن خیلی راحت جدا میشه دوبار بردم من جدا کرده
مال پسرم دو سه بار چسپندگی داشت هر بار که دکتر میکشید خیلی درد داشت قرمز میشد انگار خون ریختن روش
خدا لعنتش کنه اونی ک ختنه ش کرد نگفت باید هر بار براش بکشم نمیدونستم بخاطر اون چسپندگی پیدا کرده بود
خیلی درد داره بچم عذاب کشیییذ هر دوسه بار که چسبندکی رو جدا کنم
میبری اورولوژی پماد میزنه سریع پوستو میکشه باز میشه اما بعدش دائما چرب کن ک باز چسبندگی نگیره
من اخرش نفهمیدمچسبندگی چجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.