عزیزم حساب کنی شیر گاو ارزون تر در نمیاد اخت الان لیتری ۸۰ لبنیاتی هاست اگه قوطی پاستوریزه بگیری که صد و خورده ایه کلا هم ۴تا لیوانه من تو فرنی چیزیش نیست ولی همین جور بهش میدم سنگینشه بالامیاره
دكتر به من گفت بعد يك سالگى فقط ١٢٠ سيسى شير گاو مجازه بدم ، شيرخشكم ٣٠٠ سيسى بخوره كافيه بيشتر غذا اهميت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.