۴ پاسخ

عزیزم بذار کمی شکل بگیره بچه بالای ۶ کیلو بشه بعد و اینکه خواهش میکنم بچه هاتونو ببرین دکتر اورولوژی ختنه کنه که اگه متوجه چرخش آلت بشن هر دو رو همون لحظه حل کنه بچه من عذاب کشید الانم باید دوباره ببرمش پیش دکتر اورولوژی

از واکسن راحت تره پسر من انقد ک تو واکسن گریه کردو اذیت کرد تو ختنه نشد

من پسرمو ۳ ماهگی بردم ختنه سنتی
روز اول بیقراری کرد
روز دوم پوشکش کردیم رفتیم مهمونی
روز هفتم اولین بخیه افتاد
بخیهاش درد ندارع دردش فقط روز اوله
بنظر من بزار یکم بزرگتر بشه. یکم جون بیاد تو دست و پاش لااقل حال داشته باشه گریه کنه و شربت و اینام ک میدن قشنک بخوره
پماد تترا چشمی حتما بگیر و بزن
من پسرمو عنبرنسا دود دادم اصلا عفونت نکرد فقط داشت ورم میکرد ک یک ساعت بعد اینک دود دادیم خوب شد کامل.
نه خونی اومد نه عفونت کرد.
عنبرنسا دود بده به گاز استریل و بزار روش و یکمم دود بده به پوشکش بپا نسوزونی
بعد ببند بهش خیلی عالیه اصلا عفونت نمیکنه

بخیه ای بیشتر درد میاره و اذیتی
حلقه پ لیزری عالی
پسر من حلقه ای بود ۱ ماهش بود راحت راحت ها ۷ روز بعدش بدون دخالت دست خودش افتاد

سوال های مرتبط