بچها کسی ک سرویکسش پایین بوده لکه بینی داشته

۳ پاسخ

نه اصلا لکه بینی نداشتم هیچ علائمی هم نداشتم برای آنومالی رفته بودم ۳۰ بود با استراحت شد۲۸🤣🤣
سرکلاژ شدم

نه عزیزم
لکه بینی به هماتوم و پایین بودن جفت ربط داره

نه نداشتم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💖 مامان فاطمه و تودلی💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد