۳ پاسخ

خیلی قشنگه ولی عود همش توی اینا یجوری میمونه که همش بعد سوختن میریزه بیرون از ظرف
گرد خیلی بهتره

عود رو می زاری توی نافش🫢😅😂

به به چ ناز آفرین 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها🐥✨ مامان کوچولوها🐥✨ ۲ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا هفته سی‌وششم بارداری