۵ پاسخ

دوش آب گرم بگیر و بیا پهلو و شکمت سرما نده جلو کولر و پنکه

عادیه خب

یه دوش آبگرم بگیر بعد بیا دراز بکش به پهلوی چپ آروم شکمتو نوازشش کن

نزدیک زایمانتونه دیگه.
اگه دردم داشتی و‌نتونستی بشینی و بخوابی باید بری بیمارستان

عادیه

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد