۵ پاسخ

رشدبچه باعث میشه ک جاش کم باشه کمترتکون بخورع. شیرینی بخورب چپ درازبکش

بچه من تکون نمیخورد رفتم زایشگاه گفت حتی تکون خیلی ریز هم کافیه
بازم میخای برو یه ان اس تی بده

دکتر به من تاکید کرد اگه طی یک ساعت زیر سه چهار تا حرکت داشت حتما سریع برو بیمارستان ان اس تی بده

اگه بجای نوار قلب سنو بدم اشکالی داره؟

زایشگاه برین نوار قلب میگیرن خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط