۷ پاسخ

گلم فری بتای من 13 بود خانومای گهواره گفتن کمه برای شما 6.7 دکتر چیزی نگفت انتی منم دکتر دید گفت خوبه موندم حرف دکتر باور کنم یا اینجا

خوبه عزیزم خودت هم میتونی بخونی جواب سبزایعنی خوبه خداروشکر

همه چی اوکی نی نی هم پسر

خوبه عزیزم
ولی ازمایش غربالگری دو مرحلس
و بهتره دو مرحلش انجام بشه❤️ چون دومش چیزای جدایی رو برسی میکنه

مرحله اول papp-a و فری بتا
مرحله دوم هورمون های جنین برسی میشه

اره خیلی خوبه

خب نیاز نباشه نمینویسن برای منم ننوشت
آزمایشت خوبه

ازمایشت خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جون🫰🏻🩷 مامان جون🫰🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری