خانوما توی ۱۵ هفته و ۴ روز جنسیت جنین چند درصد قطعی هست؟

۷ پاسخ

صدرصد،من ۱۵هفته و ۰ روز رفتم قطعی گفت دختره انومالی هم دختر بود

سونوان تی رفی چون میگه دخترامکان خطاش زیاده اگرمیگف پسریچیزی.پس بار دوم رفی گفته پسراون درسته وخطانداره

صد در صد

صد درصد

کامل مشخص عزیزم من 15 هفته و یه روز رفتم ولی باید جایی که میری دستگاهاش به روز باشه

بله ‌

رفتم سونو انتی گفت دختر دیروز رفتم گفت پسر کدومو باور کنم🤷🏻

سوال های مرتبط

مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری