دیگ مشخصه تو ۱۵ هفته
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون
بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان
ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
سلام من تا ۵ماه هرچی رفتم گفتن دختره بعد ۵ماه تاغیر کرد
منم رفتم بهم گفت قطعی دختره این هفته میرم انومالی خدا کنه تغییر نکنه
مبارکه عزیزدلم 🌷
دکترت چند درصد گفته بهت
کوچولوی شما دختره یا پسر
نمیدونم والا ولی احتمال این که جنسیت رو اشتباه بگن هست
گفتن به احتمال زیاد ۹۰ درصد پسره ولی خیلی شَک داشتن
من گذاشتم ۲۸ هفتم شد دوباره. برم برای اطمینان بیشتر از جنسیت
ممکنه که تغییر کنه آره
برا من ک مشخص بود 15 هفته رفتم تایین جنسیت
بستگي به دكتر سونوگرافت داره بعضيا توي دوازده هفته تشخيص قطعي ميدن
سلام جنسیت چیه گلم
معمولا دیگه مشخصه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.