۱۴ پاسخ

پسر من قدش ۹۰ وزنش ۱۲
دکتر گفت خوبه

اره کمه

دیار ۱۳ قدش ۸۸ بهداشت اولش گفت اضافه ورنه بعد گفت نسبت به قدش خوبه

عاااالیئییییی ، رمز موفقیتتو ب منم بگووو

خیلی خوبه

عالیه ک 🙄🙄

ن ماشالله عالیه

عزیزم‌پسر من هنوز ۱۱ هم‌نشده

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

والا دختر منکه۹۵ قدشه وزنش ۱۱

دختر من ۹/۲۰۰ وزنش، بعد میگه ۱۳ کیلو کمه؟ گهواره رو ولش کن

ماشالا به قدش. وزنشم عالیه

قدشو خودت گرفتی یا بهداشت؟

کمه ؟!عالیه

سوال های مرتبط