۲ پاسخ

سلام عزیزم خوبی دوکلمنتا خوندم دختر شما هم اکوژن قلی داشت من امروز رفتم انومالی بهم گفت برم اکو قلب انقد حالم بده که حد نداره،😭😭😭دختر شما. نیا اومد سالمه؟؟؟

ممکنه باشه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی