بهش ميگن انقباض كاذب براي آمادگي زايمان هست كاملا بي خطر هست اصلا نترس جز علائم هستش اون انقباض زايمان كاملا متفاوت هستش با اين اون دردناك و با فاصله هاي منظم هستش
اين انقباض هاي كاذب در صورت يبوست نفخ پر بودن مثانه سرما كه به شكم بخوره خستگي زياد كم آبي تشديدش ميكنه
منم زمانی که میخوام از زمین بلندشم کل شکمم سفت میشه برا چند ثانیه یعنی انقباض یانه؟
منم هم هفته شما هستم دو سه روز چندین بار اینجوری شدم دکتر گفتن شاید انقباض رحم باشه چند بار فرستادم زایشگاه و نوار قلب جنین الهی شکر چیزی نبود ان شاالله برا شما هم چیزی نباشه
شاید بچه ای
نفخ نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.