علت سفت شدن شکم چیه دوروزه اینجورم بدون هیچ دردی

۵ پاسخ

بهش ميگن انقباض كاذب براي آمادگي زايمان هست كاملا بي خطر هست اصلا نترس جز علائم هستش اون انقباض زايمان كاملا متفاوت هستش با اين اون دردناك و با فاصله هاي منظم هستش
اين انقباض هاي كاذب در صورت يبوست نفخ پر بودن مثانه سرما كه به شكم بخوره خستگي زياد كم آبي تشديدش ميكنه

منم زمانی که میخوام از زمین بلندشم کل شکمم سفت میشه برا چند ثانیه یعنی انقباض یانه؟

منم هم هفته شما هستم دو سه روز چندین بار اینجوری شدم دکتر گفتن شاید انقباض رحم باشه چند بار فرستادم زایشگاه و نوار قلب جنین الهی شکر چیزی نبود ان شاالله برا شما هم چیزی نباشه

شاید بچه ای

نفخ نداری؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان 🩷جانان🩷 مامان 🩷جانان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری