اگر سزارینی هستی خوب نیست ولی اگر طبیعی هستی که عالیه
ن عززیزم چ خطری 37 هفته ای بجه کامله
علائمت چیه؟؟؟
نه دیگه هفتت بالاست
نه دیگه فک کنم دیگه باید درد شروع بشه چون ماما به من گفته بود که ممکنه از این هفته دردات شروع بشه ، بعدشم هفته ات خوبه ، بچه دنیا بیاد هم انشاالله مشکلی نداره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.