۵ پاسخ

ناراحت‌نباش‌منم ۳سال‌اقدامم
هرچند یک سالو‌ اندی الکی انداختم عقب
ولی‌خب بازم امید دارم با اینکه دوماهه سقط کردم🥲🥲

من پنج ماه از دو روز قبل تخمگ گذاریم یه شب در میون اقدام داشتم ولی باردار نشدم،دو ماه پیش روشم و عوض کردم و بعد از تموم شدن پریودم شروع به اقدام کردم و همون ماه باردار شدم،میخوام بگم شاید نباید به روز تخمگ گذاری که برنامه ها میگن اکتفا کنی،هر بدنی شرایطش فرق داره ممکنه زودتر تخمک آزاد کنی

سنت خیلی کمه خب اول مشکلت و حل کن خودتو تقویت کن بعد

عزیزم هرچی خیره پیش میاد چرا حتی ثانیه اقدامتم داری حساب میکنی بیخیال باش گلم یام همسرتو ببر عکس رنگی بیضه بده ببین واریکوسل نداره من همسرم همه جا سونو بردمش میگفتن نداره دلیل باردار شدنمم نمیدونستم تا چند روز قبل بردمش سونو رنگی با اجازه واریکوسل شدید داشت

منی ک نزدیک ۹ ساله اقدامم چی بگم؟🥲💔

سوال های مرتبط

مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری