چطوریه؟
به حساب مادر واریز میشه؟
یا حساب سرپرست خانوار ؟ همون کارت یارانه؟
من خودم حساب دارم ولی برا سهام عدالتع ب اون واریز میکنن یعنی؟؟؟
هود به خود واریز شد برام
ولی هنوز خرید نکردم باهاش
آغاز مرحله اول طرح «کارت امید مادر»
🔔در راستای حمایت از خانواده و ارتقای سلامت مادر و کودک، مرحله اول طرح «کارت امید مادر» از امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ آغاز شد.
🔹 مشمولین طرح:
تمامی مادران ایرانی که فرزند آنها از تاریخ ۰۱ فروردین ۱۴۰۵ به بعد متولد شده است.
💰مبلغ اعتبار:
به ازای هر فرزند تازهمتولدشده، مبلغ ۲ میلیون تومان اعتبار ماهانه خرید تخصیص مییابد.
💳 نحوه استفاده از اعتبار:
اعتبار خرید به کد ملی مادر و کارتهای بانکی متصل به آن اختصاص مییابد.
همچنین امکان خرید با دریافت کد رمز از طریق شماره همراه ثبتشده به نام مادر نیز فراهم است.
🛒🛒 اقلام اساسی مشمول طرح:
🌾 خواروبار: برنج، روغن، ماکارونی، قند، شکر و حبوبات
🥛 لبنیات: شیر، ماست و پنیر
🥩 پروتئین: گوشت قرمز، گوشت سفید (مرغ، بوقلمون، ماهی و میگو)
🥦 میوه و ترهبار: انواع میوهجات، سبزیجات و صیفیجات
👶 کالای بهداشتی کودک: پوشک کودک
📅 زمان شارژ اعتبار:
اعتبار این طرح در ۱۵ هر ماه به حساب مادران مشمول واریز میشود.
🔹 راههای استعلام موجودی کالابرگ:
شمارهگیری کد دستوری: #️⃣ ۱۴۶۳ ✳️۵۰۰✳️
📌 پشتیبانی و پاسخگویی:
📞 مرکز تماس: ۶۳۶۹-۰۲۱ (پاسخگویی از ۸ الی ۲۴، حتی در ایام تعطیل)
🆔 کانال رسمی کالابرگ | @kalabarg
برا متولدین ۴۰۵. هست خودکار واریز شد دیروز ب حساب مادر مثل کالابرگ هست
گفتن ۱۵ این ماه واریز میشه
برا منک واریز نشده
دیروز پیامش برای من اومد ک واریز شده
خودکار واریز میشه
اقدام نمیخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.