سلام بچه هایی ک از اول فروردین ۱۴۰۵ بدنیا بیان
سلام نه به بچه هایی که سال 1405بدنیا میان هر ماه دو میلیون میدن
برای متولدین ۱۴۰۵ به بعد
سلام برای بچه هایی که سال ۱۴۰۵به دنیا میان
بچه هایی که ۴۰۵ دنیا میان ماهی ۲ تومن میدن
فکر کنم گفتن خود بیمارستان که زایمان کنی برات اقدام میکنن
ولی پیام اومده بوده ننوشته بود بچه هایی که از اول فروردین بدنیا میاد نوشته بود به تمام مادران از اول فروردین کارت امید اعطا میشه تا دوسالگی ادامه داره
هرماه پول خود ب خود میاد حستبمون یا باید بریم تو کافی ثبت نام کنیم؟
عزیزان کارت امید رو از کجا تهیه کنیم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.