۶۴ پاسخ

ای ننه ننه چقد گوگولیه 😍🥰🥹 خدا حفظش کنه برات 🧿🎀 دعا کن منم دختر قشنگمو صحیح و سالم بدنیا بیارمش

ماشالله😍😍😍😍😍

ای حووووونم هزار ماشالله

ماماشالله چه خوشگلههههههه😍😍😍😍

ای جااااان ماشالا چه نازه خیلی گوگولیه خدا حفظش کنه😍🥹🥰💗

ای خدااااا چ نازه♥

هزار ماشالله لپاشووو🥹🩷🍓

ای خدا مبارکه. خداروشکر الان دوتایی خوب هستین.طبیعی بودین؟

الهییییییی خداچقدرنازه خداروشکر

وای چقد بامزه ست هزار الله اکبر خدا حفظش کنه برات 🧿

عزیزم خدا حفظش کنه چه نازه 😍😁

بنظرم بخورش🤤

ای جونم ماشاالله بهش
خدا حفظش کنه گلم
چه قشنگ چشاشم بازه نگامیکنه😍😍😍

ب سلامتی کدوم بیمارستان از سزارین راضي من نگران بعدشم

مبارکه عزیزم 🥰

ماشالله چقد عزیزه😍🥰 داغش نبینی. برا مامه دعا کن صحیح و سالم بغل کنیم نینیمونو

ای خدا 😍😍😍
انشالله ک خوش قدم باشه و زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه😍❤️

اخییییییی گوگولی تبریک میگم بهت عزیزم🐣

خداااااا😍😍چه قنده مبارکتون باشه چه نازه

ای خدا چه نازههه خداحفظش کنه مبارکه
برا منم دعا کن زود برسم ب خرداد پسرمو بغل بگیرم بسلامتی

ماشالله چه نخوده 🥹🥹 خدا حفظش کنه

ای خداااا لپاشو😍🥺خداحفظش کنه عزیزم😍♥️

وایی چه گردالوعه

ای جانم 😍😍
خدا حفظش کنه برات

ای خدا چه خوردنیه الهی بگردم ماشاالله

ای جااان قربون لپات بشم من کوچولوووو🫠😍😍

عزیزم انشااا....خوش قدم باشه 🥰🥰🥰🥰

ای جانم خیلی نازه ماشاالله. مبارک باشه. امیدوارم همه مامانا و نی نی ها به سلامت این فرایند رو طی کنن.

ای خدا حفظش کنه 😍😍🩷🩷🩷مبارکه چند هفته آمد دنیا ؟؟؟چند کیلو بود

مبارکه گلم بسلامتی 🥹💕
گلم شما که درد طبیعی و سزارین کشیدی نظرت رو کدومشه؟
کدومش بنظرت بهتره

الحمدلله مبارکه چقدر گوگولی و شیرینه خوش قدم باشه

وااای چه تپله و خوشگل.چند کیلو هست؟چشمت روشن

او خوداااااا 😍😍😍 مبارک باشه

ای جونم بسلامتییی خدا حفظش کنه گل دختررر قشنگ🧿🩷😍

ای جانم خدا رو شکر دعا کن برای منم. مرداد ماه دنیا میاد

وای ننه نینی 🥹🥰

🥹🧿🧿

ای خدا چه نازه 😍
خدا حفظش کنه عزیزم ❤️

ای وای ماشالا چقد خوردنیهههه خوشگل ،، چند کیلو بوددد؟ 🥲🥲😘😘😘

ای جانم مبارک باشه عزیزم😍❤️

عزیزیم نینی خوشگل آوردن دردسر داره
اونم دختر ناز داره

ماشالله😍عزیزدلم عروسک😍

عزیزم ماشاالله خدا حفظش کنه اول لپ بوده

ای جووووونم لپاشو ببین

وای چقدر نازه چقدر لپ

وای خداااا😍تبریک برای ماهاهم دعا کن

عزیزم😍
خوش قدم باشه

ای جونم خدا برات حفظش کنه عزیزم

ای خدا مبارک باشه، طبیعی یا سزارین

ای خدا 😊 خدا حفظش کنه 🤲

مبارکه عزیزم ببخشید وزن نی نی چقدر بود؟؟

خدایا شکرت برا منم دعا کن هفته دیگه نوبت دارم

ای جااان ماشالله عزیزم تبریک میگم😍🙏

مبارک باشه عزیزم ♥️

ماشاالله بهش

مبارکه 😍

ای جانم مبارک باشه 😍

خدایاااا عروسکههه ماشاءالله
اشکال نداره دردش می ارزه🥹💕

وای الهی بگردم
چقد نازهههههه
خداحفظش کنه😭😭😭🥺

مبارکه عزیزم خدا حفظش کنه برات ❤❤

ای جونممم🥹
مبارکه عزیزمممم

طبیعی یا سزارین

مبارک باشه عزیزم

مبارک باشه سزارین بودی؟

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۲ ماهگی