دختر منم بدنیا اومد بعد درد طولانی طبیعی سزارین شدم 🫠

۷ پاسخ

قدم نو رسیده مبارک عشقمممم

مبارکه پا قدمش

عزیزم ایشاله سلامت باشید

تازگیا هرکی را میبینم زایمان طبیعی راحته نداشته همه بعد از کلی درد کشیدن تهشم اورژانسی سزارین شدن
دقیقا یکی از دوستامم گفت دو روز جون دادم اخرم نزاییده بود سزارین شد

مبارکهه گلم.❤️
دقیقا مثل من🫠🥲

مبارکه اخی درد دوتاش کشیدی

قدم نورسیده مبارک گلم
چیشد ک سزارین شدی عزیزم نینی و خودت حالتون خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان •Navid🐣👶🏻• مامان •Navid🐣👶🏻• روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو✨️🐣 مامان علی کوچولو✨️🐣 روزهای ابتدایی تولد