پسر منم با امپول فشار بعد دو روز درد طبیعی بدنیا اومد 🫠

۱۶ پاسخ

عزیزم کدوم بیمارستان و با کدوم دکتر بودی؟؟

نامدار باشه

قدمش مبااارک 😍😍😍😍

اخه عزیزدلم مبارکهههه

پسرت ماشالله از الان عاقله میدونه باید کجا بمونه 😂😂😂

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم

خوش قدم باشه عزیزم💙🧿😍

قدمش مبارک
طبیعی سخت بود راضی بودی من خیلی میترسممم

هزار ماشاءالله به این مادر قوی و مهربون تبریک فراوان

دو روز زیاد نبود نگهت داشتن خطرناک
خدا حفطش کنه عزیزم دو روز زیاد بود خدا قوت

خدا قوت قدمش مبارک باشه

خدا حفظش کنه قدم نورسیده مبارک عزیزم

عزیزدلم تبریک میگم🌹🥰

ماشاءالله بهت عزیزم
خداقوت

ماشالله به تو دختر قوی
خدا قوت
مبارک باشه

اخیییی خسته نباشیییی💋💋 زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه دومادش کنی

سوال های مرتبط

مامان دیان🩵 مامان دیان🩵 ۳ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی