رفتم سونو انومالی ۱۸هفته و۵روز وزن۲۶۰ گرم چطوره؟

۳ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم

خوبه برا من 189 بود دکتر گفت کمه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی