برای همین گیج نشدناس که معیار همه و زایمان رو ان تی میذارن🫐🩵
ان تی
دکتر به من گفت سونو انتی.چون رشداستخوناش دقیق تره.طبق انتی حساب کن
انتی دقیق
رشد بچه خوب بوده بخاطر همین انومالی زده ۱۸هفته ۵روز
باید طبق سونو انتی جلو بری عزیزم
انتی
من همون انتي رو حساب ميكنم
اون سه روز از کجا اومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.