یا انتی ۱۸هفته و دوروزم با انومالی ۱۸هفته و۵روز
کدوم درستههه

۹ پاسخ

برای همین گیج نشدناس که معیار همه و زایمان رو ان تی میذارن🫐🩵

ان تی

دکتر به من گفت سونو انتی.چون رشداستخوناش دقیق تره.طبق انتی حساب کن

انتی دقیق

رشد بچه خوب بوده بخاطر همین انومالی زده ۱۸هفته ۵روز

باید طبق سونو انتی جلو بری عزیزم

انتی

من همون انتي رو حساب ميكنم

اون سه روز از کجا اومده

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری