واکسن شیش ماهگی چجوریه باز دوباره تب میکنن

۱ پاسخ

دخترم اصلا نه تب داشت نه درد داشت خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان گٌلی🦦🎋


مامان‌اولی🪽 مامان گٌلی🦦🎋 مامان‌اولی🪽 ۱ سالگی