واکسن شیش ماهگی بده چجوریه لطفا بگید

۶ پاسخ

من تازه ۶ماهگی رو زدم یعنی بچم اب شدددد خیلی بد بود ...۲ماهگی و ۴ماهگی خیلی سبک تر بود

بعداینکه اول کمپرس سرد بعدگرم دیگ درسته ؟هر۴ساعتم استامینوفن؟

برا بچه من سبک رد شد انشالله براش شماهم همینطور باشه

بچه من اذیت شد

سبکه عزیزم😍

والا دخترم هر سه واکسن دو ،چهار و شش ماهگی واسش خداروشکر سبک بود

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان عارف کوچولو💋 مامان عارف کوچولو💋 ۱۲ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی
مامان setin مامان setin ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی