من با بیحسی بود و خوب بود.عزیزم قبلش هیلی ورزش کن ک عضلات لگنت نرم و انعطاف داشته باشه درد نکشی .
میشه برام دعا کنی قبول بشم استخدامی رو.
کباب سینه بخور.بعد از عملت مایع جات زیاد بخور
چرا بیهوشی؟ بی حسی بهتره زودتر حالتون خوب میشه و میتونین تماس پوست با پوست رو با بچتون تجربه کنید
بی حسی بهتره من تجربه دو تاش رو داشتم بیهوشی یه دفعه بیدار میشی با یه عالمه درد ولی بی حسی کم کم درد میاد و اینکه بچه رو سر عمل میبینی یه چیز دیگست
منم مثل شما قصدم بیهوشی بود
تا یک روز قبل از زایمان رفتم بیمارستان کارامو انجام بدم رفتم بخش زنان
از ریکاوری میاوردن همه خندان و راضی بجز یک نفرشون که خیلی درد داشت
گفتن ایشون بیهوشی گرفتن بقیه بی حسی بودن
فقط میخوام تجربمو بهتون بگم که واقعا صدبار دیگه هم برگردم به عقب بی حسی رو انتخاب میکنم
اگر دوست داشتین بیشتر بهش فکر کنید
عمیقا دوست داشتم هم هفته تو بودم نه اینکه از بارداری خسته شده باشم حقیقتا استرس زایمان زودرس و این ترس و این شرایطی ک دارم کشته منو خیلی دوست داشتم تو این هفته ها میرفتم براش خرید اما از ترس و استرس دست و دلم نمیره ،امروز شوهرم رفت چندتا پوشک خرید برای تو راهی همش میگفتم خدایا نا امیدم نکن ببینم اونروزو
عزیزم مگه شما دکترتون بیهوشی برات میزنه؟
شب سزارین شدم ظهرش راه رفتم
ابگوشت ماهیچه من خوردم
من ۳۸هفته و ۳ روز عمل کردم
با بیهوشی
تقریبا ۲۴ ساعت بعد عمل اومدن کمکم کردن راه برم
تا ۱۲ ساعت بعد عمل هیچی نمیتونی بخوری
بعد این تایم فقط چای و عسل و اب کمپوت
بعد ۲۴ ساعت میوهی کمپوت خوردم من
و بعدش غذا
ولی تا قبل غذا اگه دفع نداشته باشی نمیذارن غذا بخوری
۵/۲۰ عصر رفتم اتاق عمل ۶ اومدم ریکاوری ۷ هم بخش ساعت ۲ شب راه رفتم
اولش با چای و عسل بعدش ۷ تا خرما بعد نسکافه مدام مایعات و اب کمپوت گلابی و انجیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.