۱۰ پاسخ

کباب لقمه مرغ از قبل اماده میکنم تو فریزر میزارم اینجور موقع ها در میارم سرخ میکنم با پاستا بهش میدم میخوره

خودمون ساندویچ مرغ نیکی حلیم

من میخوام عدس پلو درست کنم براش

ماکارانی

من حلیم با گوشت بوقلمون و بلغور گندم درست کردم میکس کردم

من خمیر نون رگاگ درست کردم گذاشتم یخچال
بعدا نون درست کنم سوراخ و مهیاوه بزنم😋

توی این سن دیگه باید از غذاهای خودتون بهش بدین

من زرشک پلو با مرغ درست کردم

ناهار دیر خوردیم هم عدسی داره هم میخوام برنج بزارم گوجه سیب زمینی سرخ کنم ازونم میدم بخوره

ما خیلی وقته هر چی خودمون بخوریم بچمم میخوره
جدا درست نمیکنم خیلی وقته

سوال های مرتبط

مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان ابوالفضل 🥰 مامان ابوالفضل 🥰 ۲ سالگی