مامانا شام چی پختین واسه بچه هاتون

۱۰ پاسخ

منم ابگوشت گذاشتم 😂😂چقدر آبگوشت

آبگوشت

هنوز زوده ک 🤣🤣فک نکردم چه برسه ب پختنش

ما آبگوشت داریم اونم چه ابگوشتی

من کته شوید با ماست

خونه مامانمم ابگوشت گذاشته

تازه ناهار خوردیم
عدس پلو بود شام همونو میخوریم

میخوام عدس پلو بذارم

ماکارونی

ابگوشت مرغ

سوال های مرتبط

مامان ❤️جان❤️ مامان ❤️جان❤️ ۲ سالگی
مامان ریان مامان ریان ۲ سالگی
مامان آرسین💙 مامان آرسین💙 ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی