من که موقع دبیرستان زده بودم هنوز ۱۰سال نشده نیاز نیست بزنم🤭😂
من که نزدم
نه تو قبلی نه الان
بله عزیزم خیییلی
اره عزیزم اگه ۱۰ سال گذشته باشه باید بزنی
( اجبار از این نظر که واسه خودت و بچه خوبه )
اره گلم
اگر ۱۰سال گذشته باشه از تاریخ زدنت فک میکنم باید بزنی وگرنه برای همه نیست
فک نمیکنم اجباری باشه
من مشکل صرع دارم، رفتم بزنم گفتن باید از پزشک نامه داشته باشی چون کزاز تشنجو بیشتر میکنه، اگر دکتر گفت نزن نباید بزنی. خوب این یعنی زدنش خیلی هم واجب نیست. من پیش پزشک نرفتم هنوز ولی اگر مشکلی نداشتم میزدم. یعنی توصیه نمیکنم بزنی یا نزنی
ازه میگن برای الودگی اتاق عملومادروبچع نگیرن
بله اجباریه بخاطر اینکه میخوان مریضی نگیری بخاطر برش شکم
اره فک کنم دور و ور من هر کی باردار بود زد
اره فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.