عزیزان یه سوال
زدن واکسن کزاز اجباریه برای همه؟

۱۱ پاسخ

من که موقع دبیرستان زده بودم هنوز ۱۰سال نشده نیاز نیست بزنم🤭😂

من که نزدم
نه تو قبلی نه الان

بله عزیزم خیییلی

اره عزیزم اگه ۱۰ سال گذشته باشه باید بزنی
( اجبار از این نظر که واسه خودت و بچه خوبه )

اره گلم

اگر ۱۰سال گذشته باشه از تاریخ زدنت فک میکنم باید بزنی وگرنه برای همه نیست

فک نمیکنم اجباری باشه
من مشکل صرع دارم، رفتم بزنم گفتن باید از پزشک نامه داشته باشی چون کزاز تشنجو بیشتر میکنه، اگر دکتر گفت نزن نباید بزنی. خوب این یعنی زدنش خیلی هم واجب نیست. من پیش پزشک نرفتم هنوز ولی اگر مشکلی نداشتم میزدم. یعنی توصیه نمیکنم بزنی یا نزنی

ازه میگن برای الودگی اتاق عملو‌ما‌در‌و‌بچع نگیرن

بله اجباریه بخاطر اینکه میخوان مریضی نگیری بخاطر برش شکم

اره فک کنم دور و ور من هر کی باردار بود زد

اره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان liam❤️ مامان liam❤️ هفته سی‌وششم بارداری