۳ پاسخ

سلام دکتر به من گفته ازمایش غربالگری دوم بدم مگه اینجوری نیست ک اگه اولی اوکی بود دومیو دیگ نمیگیرن؟؟
اخه به دو تا از دوستام ک تحت نطر همین پزشک بودن گفته شده ک انجام ندن یه کم استرس گرفتم

دکتر به من گفت نیازی نیست انجام بدم

اره برا همس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گوگولی من مامان گوگولی من ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی