اره عزیزم
پروکید پویا هنوز قوی تره فک کنم
اره خیلی
بعله منمیدم جوابه ازاول میدادم
اره من میدادم خوب بود
ارههه
سلام
والا من میدادم بدتر یبوست میکرد بچه رو
کامل یماه درگیر بودم تا این که اینجا خوندم با وازلین دور نافشو هربار میخواستم پوشکشو عوض کنم ماساژ میدم سه دقیقه اینا بعد خیلی راحت دفع میکرد
با دوتا انگشت دورانی دور نافو چرب کن با دوتا انگشت ماساژ بده من عالی جواب گرفتم
جوری شده بود که من فقط گلیسیرین میزدم تا پی پی کنه
اره خوبه
من فقط شیاف گیلیسیرین مخصوص نوزاد جواب داد برای دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.