۲ پاسخ

اره خیلی خوبه
عمودی نصف کن نصفش بزار شر یک ساعت میکنع

۹ روز بود کار نمی‌کرد شکم بچم دو روز پیش رفتم دکتر دارو داد بازم کار نکرد امروز زنگ زدم ازش پرسیدم میشه خودم شیاف بگیرم بزارم؟ گفت شیاف گیلیسرین یک میلی گرم بگیر یه بار بزار اگه کار کرد که هیچی اگه نه بیا نامه بدم ببرش بیمارستان که خداروشکر سر دوساعت کار کرد شکمش

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۸ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان جوجوممد 🐣 مامان جوجوممد 🐣 ۱۰ ماهگی