۱۰ پاسخ

اره من دیروز آرایش داشتم ناخن و مژه هم داشتم 😁

نه کاری ندارن میشه

من ارایش داشتم چیزی بهم نگفتن

کاری ندارن
ولی لاک نزن به نفع خودت
چون اکسیژن خون اگر دور از جون پایین بیاد از رو رنگ ناخن میفهمن

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
یک به انگلیسی بنویسید
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

کدوم بیمارستان میری عزیزم. سزاریینی

نه بابا با آرایش کاری ندارن فقط اگه ناخون کاشتی باید انگشت اشارت کاشت نباشه

نه میشه آرایش کرد کلا به آرایش گیر نمیدن ولی ناخن کاشت نداشته باشی بهتره برای سنجش اکسیژن

بچه رو میارن بغل صورتت حین عمل. پوستت باید تمیز باشه

نه اوکی عزیزم

سوال های مرتبط