۲ پاسخ

من تا هفته پیش نخورده بودم ولی هفته پیش خوردم مشکلی نداشت خداروشکر

اگه منظورتون باقالی پلوئه من خوردم مشکلی نداره. کوچیک تر که بود نمی‌خوردم اما الان ٢-٣ ماهه میخورم و مشکلی پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی