میتونم به دخترم باقلا بدم

۶ پاسخ

ن اصلا من هنوز ک‌هنوزه پسر بزرگم نمیخوره

من سرچ‌کردم بخاطر فاویسم زیر یکسال نمیشه داد
بعد از اونورم غربالگری که سه روز اول تولد بچه انجام میدن اگر فاویسم داشته باشه میگن بهت
اگه نگفتن که نداره
از دکترش سوال کردم گف نفخشو بگیر یکی دوتا دونه بده
یکی بهش دادم شب موقع خواب چنان گریه میکرد که باهیچی اروم نمیشد
منم دیگه دورشو خط کشیدم😁

نه عزیزم ممکنه فابیسم داشته باشه چ اصراریه

ن اصلا

نه عزیزم. بالای یکسال

نه خیلی حساسیت زاست

سوال های مرتبط

مامان علیسان👶❤️ مامان علیسان👶❤️ ۹ ماهگی
مامان فاطمه♡ مامان فاطمه♡ ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۱ سالگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۲ ماهگی