۵ پاسخ

ده روز ولی دکتر ب من گف تا وقتی اسهال نباشه کار ب این ک کی‌ پی پی میکنه نداشته باش

تا یه هفته طبیعیه

عزیزم خودت شیر بخور هندوانه هم عالیه

من تا ده روز شنیدم

تا ۶ یا ۷ روز

سوال های مرتبط

مامان پسرفندقی مامان پسرفندقی ۵ ماهگی
مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی