۱۰ پاسخ

منم دختر اولم ۳۸۰۰بود طبیعی زاییدم نگران نباش

دوست من چهار کیلو دویست پسرش بود اما طبیعی اورد فقط بخیه خورد یه کم سخت به دنیا اورد به خودتون استرس ندید تا روز زایمانتون خدا بزرگ نهایتا دکتر تشخیص میدن طبیعی یا سزارین

عزیزم باید سزارینت کنن وزن بالای ۳۸۰۰ باید سزارین بشی حتی اکه گفتن طبیعی خودت پول بده سزارین .فقط اکه بچه دومته طبیعی قبول کن

شکرخدا نینی خپل و سالمه سزارینم کنی بهتر با نینی تپل اذیت میشی طبیعی

ماشاالله چ تپله

ماشاللله😍😍😍🥹سزارین کن دیگه بدنیا بیادش بچههههه

بالای ۴ کیلو سزارین می‌کنن

چجوری میخوای طبیعی بیاری خواهر🙄

ورنش زیاده چطوره میخوای طبیعی زایمان کنی اخه پدرتو درمیاره

عزیزم قند داری وزنش بالاس یا چی میخوردی وزنش خوبه🤔

سوال های مرتبط