۱۳ پاسخ

این روزا که هوا بارونیه من ترجیحم اینه شلوار پای سارا کنم، تو محصولاتت شلوارک داری کمتر فروش میره چون هنوز سمت اردبیل و آذربایجان سرده هوا

من پیدا نکردم کانالتون رو

خب کانالاتو بده داشته باشیم

عزیزم کانالتو بده.از کجا ارسال میکنی؟

کانالتو بده گلم ،،این چه قیمت ؟؟

پسرانه داری؟؟ سایت داری؟؟

کانال چیزی اگه دارین واسم بفرستین

قیمتش چقده جان؟

پسرانه هم داری بزار

قیمتش

بنظرم هم کراپ سفید هم مشکی بردار برای تنوع خوبه . راستی خیلی نازه😍

اینم مشکی

تصویر

کراپ مشکی هم داره

تصویر

سوال های مرتبط