۲۰ پاسخ

این ظفلکیا رو دعا نویسا میگیرم دستاشونو قط می‌کنن واسه دعا و طلسم بدم همینجوری رهاشون میکنن 🥲
این رنگی مخصوصن گربه های سیاه رو‌من خیلی شنیدم 🫠

من شنیدم اه گربه خیلی زود میگیره طرفو

وای لعنت به اینا اخه چطور دلتون میشه 😭😭😭😭😭

وای یا امام حسین من حالم بدشد خدا لعنت کنه کسیو که این کارو کرده قلبم تیکه تیکه شد😭😭😭😭😭

آخی😔

چشاش داره گریه میکنه 😭

آخی گناه داره 😢چه بی رحمن بعضی ادما

ای خدااااااااا

خدا ازسرشون نگذره
چه بی رحم هستن

کاش تاپیکتو نمیدیدم روزم خراب شد

انسانم ارزوست
چرا اینجوری کردنش😭

شاید دستش جایی گیر کرده
اخه کی میاد دست گربه رو بکنه
یا سگی چیزی گازش گرفته

آخی🥺🥺

الهی چقدرم کوچولوعههه

وای خدااااا اعصابم خورد شد 🥲🥲🥲🥲

عزیزم چ دردی کشیده🥺

دلم ریش شد خداااا

وای زبون بسته چقد درد کشیده و کسی نفهمیده🥲🥲

وای خدایا دلم ریش ریش شد کجا بوده این بیچاره

وااای 🥲

سوال های مرتبط