سلام خانوما نمیتونم غذا بخورم نمیخورم از گشنگی حالم بد میشه

۷ پاسخ

منم همینجوری هستم غذا هم که نمیخورم از گشنگی استفراغ میکنم حالم بد میشه

😭😭😭😭منممم خستمه دیگه

مشکل همه که ویار دارن همینههه😑

سلام عزیزم خوش امدی به کلاب🤣

من از۶ هفته تا ۱۶/۱۷ همین بودم😩۶ کیلو ام لاغر شدم کار خاصی نمیشه کرد فقط باید تحمل کنی بگذره،ببین چی حالتو بد نمیکنه اونو بخور،من برنج و ماست و نون خشک و نون سوخاری و نون پنیر خیار یکم میتونستم بخورم

تو تنها نیستی

نون خشک بخور با پنیر

سوال های مرتبط