منم همینجوری هستم غذا هم که نمیخورم از گشنگی استفراغ میکنم حالم بد میشه
😭😭😭😭منممم خستمه دیگه
مشکل همه که ویار دارن همینههه😑
سلام عزیزم خوش امدی به کلاب🤣
من از۶ هفته تا ۱۶/۱۷ همین بودم😩۶ کیلو ام لاغر شدم کار خاصی نمیشه کرد فقط باید تحمل کنی بگذره،ببین چی حالتو بد نمیکنه اونو بخور،من برنج و ماست و نون خشک و نون سوخاری و نون پنیر خیار یکم میتونستم بخورم
تو تنها نیستی
نون خشک بخور با پنیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.