مامانا سما توشبردهی بستنی یا شیرمبخوربن؟

۴ پاسخ

اره ولی شیر میجوشونم شیر سرد خوب نیست

ارههه

من امروز دکتر گفت شیر نخور نمیدونم بخاطر حساسیت کفت فک کنم البته نمیدونم بچم داره یا نه

اره من هر روز شیر میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری