۱۴ پاسخ

قبول کن خانمی قبول کن انشاالله کارت بگیره منم دعا کن
سمت ما کیلو فک کنم ۶۰۰ تا ۸۰۰ باشه
اینقدر گرون هست در حسرتش موندیم دیگ سمتشون نمیرم😀
بعدم شوهرم دیابت داره خودمم کبد چرب اصن نمیشه رفت ازش لذت برد😚

والامن ۲۸فروردین خریدم خونگی ۶۰۰

کاش نزدیکم بودی باهات دوست میشدم میومدی بهم یاد میدادی.‌شوهرم خیییلی شیرینی میخره من دوس دارم خو دم بپزم

دیگه خونگیم باشه 700 اینا باید بگیری

هر چی خرج کردی ضرب در دو کن بفروش یه خانمی تو گهواره قناد بود میگفت

خودت وسایلتو بسنج ببین مثلا یک کیلو چقدر پولش میشه یکم روش بکش زحمت خودت گل

قبول نیست به ماام یادبده مهشیدجون

کیلو500

خونگی گرونتر از بیرونه

خونگی که گرون تر بیرونه الان کیک تولدی ها کمتر ۷۰۰ نیست

اینجا ۴۰۰هستش

قبول کن انشالله که پرازخیروبرکت باشه

قبول کن
خانگی تازه گران تر از بیرونی ها هست

سمت ما380

سوال های مرتبط

مامان روژان. مامان روژان. ۵ سالگی