قبول کن خانمی قبول کن انشاالله کارت بگیره منم دعا کن
سمت ما کیلو فک کنم ۶۰۰ تا ۸۰۰ باشه
اینقدر گرون هست در حسرتش موندیم دیگ سمتشون نمیرم😀
بعدم شوهرم دیابت داره خودمم کبد چرب اصن نمیشه رفت ازش لذت برد😚
والامن ۲۸فروردین خریدم خونگی ۶۰۰
کاش نزدیکم بودی باهات دوست میشدم میومدی بهم یاد میدادی.شوهرم خیییلی شیرینی میخره من دوس دارم خو دم بپزم
دیگه خونگیم باشه 700 اینا باید بگیری
هر چی خرج کردی ضرب در دو کن بفروش یه خانمی تو گهواره قناد بود میگفت
خودت وسایلتو بسنج ببین مثلا یک کیلو چقدر پولش میشه یکم روش بکش زحمت خودت گل
قبول نیست به ماام یادبده مهشیدجون
کیلو500
خونگی گرونتر از بیرونه
خونگی که گرون تر بیرونه الان کیک تولدی ها کمتر ۷۰۰ نیست
اینجا ۴۰۰هستش
قبول کن انشالله که پرازخیروبرکت باشه
قبول کن
خانگی تازه گران تر از بیرونی ها هست
سمت ما380
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.