بعد پول ازت گرفتن؟؟؟
مبارکه گلم ایشالا به سلامتی
شیرتو هر یک ساعت بهش بده بزار دسشویی زودتر کنه زردی نگیره
من اب قند اینام بهش دادم باز زردی گرفت
شاید زیاد سینتو بخوره اما چون اغوزه و شیر زیاد نیست بچه سیر نمیشه حتمن هر یکساعت شیرتو بده اگه حساس نیستی هر چند ساعتم اب قند بده
تا میتونی شیرش بده گشنه نمونه وگرنه زردی میگیره
هروقت ول کرد چون فکشون ضعیفه وزود خسته میشن ممکنه تانیم یا۴۰دقیفه زیرسینه بمونن
حتما حتما حتما
هر دو ساعت ۲۰ دقیقه سینتو بده بخوره
دفعه بعد اون یکی سینتو
اگه شیرت کمه . شیر خشک بخر نترس چیزی نمیشه تا شیر خودت بیاد شیر خشک با قطره چکان بده بهش زردی نگیره
میتونی سینتو با شیردوش بدوشی شیرت روان تر بشه
مبارکه عزیز م
هرچقدر خواست بده اما حداقلش ۲۰ دقه باید بخوره
باسلامتی عزیزم
مبارکه😻
طبیعی زایمان کردی؟؟خودت دردت گرفت؟؟میشه بگی چی کارا کردی
هرموقع خودش ول کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.