عزیزم خداروشکرررر ک هم پسر داری هم دختر خدارو روزی هزار بار شکر کن از هردو نعمتش بهرمند شدی
چقدخوب که الان حالت خوبه....یه درصد فک کن دورازجون اگه سقط کرده بودی چقد گناه داشت اون دیگه قراره بشه یه انسان که خداوند خواسته وتو جلوی خواست خدا رو بگیری الان چقد عذاب وجدان داشتی... خداروشکر که خواستیش😍
ای جانم عزیزم خدا حفظشون کنه منم دومیم نتیجه ی قرص اورژانسی بود ولی الان خیلی خوبن با پسرم همبازی شدن یروز همو نبیبنن مریض میشن
عزیزم خود کرده تدبیر نیست...
منم مثل شما شرایط بچه دوم ندارم ولی اگه زمانی ناخواسته باردار شدم با عشق فراووان میپذیرمش...
بهش عشق بورزید امیدوارم که به سلامتی به دنیا بیاد🩷
منم بچه دومم اتفاقی حامله شدم ولی الان ک 2سالشه راضیم با داداشش همبازین
ای خودااااا چقد قشنگ گفتی دمت گرم😍😍😍😍
عزیزم بهت تبریک میگم
خیلی خوشحالم که عاقلانه تصمیم گرفتی و شرایط جدید رو پذیرفتی قطعا تو بهترین مادر برای فرزندانت هستی
عزیزم مبارک باشه انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد خیلی قشنگ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.