۴ پاسخ

عزیزم نگران نباش،اگر خونرسانی به نی نی مشکل نداشته باشه کارت راحت تره ، یعنی یا کلا نی نی ریزه میزه اس یا تغذیه خودت باید بهتر بشه ، منم اولین سونو رشدی که رفتم اوضاع خوب نبود بعد سونو دادم خونرسانی مشکل نداشت یه ده روز تغذیه مو بهتر کردم دوباره سونو دادم باز کم بود اما بهتر شده بود

عزیز دلم دختر منم ۱ هفته کمتر بود دلیل نیس ک همه بچه ها تپل باشن تازه دختر من با وجود ریزه بودنش کلی لپ داشت

نه عزیزم چرا خیلی خطرناک باشه؟؟ این سونو رو میریم که اگه وزن گیری نی نی خوب نبود کمکش کنیم. با دکترت مشورت کن ممکنه مکمل بهت بدن

یعنی بچه نسبت به هفتت کوچیک تر؟

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد