چکار کنم خانما نان ۳ هیجا نیست چی بدم؟

۴ پاسخ

دو بده مشکلی نداره

۲ بده

منم امروز رفتم داروخونه گفت یکی بیشتر نمیدیم
تازه گرون تر شده آزادش ۳۰۵ و یارانه ای ۲۴۰😐😐😐

شهرما پره هر داروخونه دارن من پسرم نان 3میخوره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات هفته چهاردهم بارداری